mandak

Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

Ny blogg (:

Av Amanda - 20 juni 2010 18:04

tjenis penis!

ny blogg (igen) då va ;)  bara för att bilddagboken är så jävla tråkigt.

hahah och jag kommer suga på att uppdatera men kommer typ lägga in bilder och lite så när jag har lust (:


aja, just nu så tittar jag på fotboll bara för att det är massa snygga killar som spelar :D

och imorgon ska jag till skolan och bara räkna matte tills på torsdag -_- jag kommer dö.. haha men jag har redan blivit mästare på plump! så något posetivt äre väll.

och för att byta samtalsämne så är bloggplatsen oerhört segt!  bara så ni vet..

nu blir det att titta lite mer på fotboll så herrå ;) <3


   bara för att han är så snygg så får han bli typ dagens bild eller vad vi ska kalla det! :D <33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 13 juli 2010 13:43

bloggar på blogg.se ist www.maandak.blogg.se :)

Av Amanda - 6 juli 2010 16:37

  Emma gumman :D fan va jag saknar den ponnyn.. även fast alla typ hatade henne hahah men hon var bäst ändå (: <3   Ellen (: <3 (marikas häst)         Ellen   ...

Av Amanda - 5 juli 2010 20:38

      A fairy tale, with room for a house.   Sunny.       there is something special about the clock tower...   two horses, a pasture. fantasy occupies too much space.        =)      a summer of anticipation. ...

Av Amanda - 1 juli 2010 15:23

hata, hata, hata sverige. det blir ju för i helvete aldirg varmt i detta jävla kuk landet.......! :@ ska fan flytta utomlands samma dag som jag fyller 18.   jag HATAR sverige. ...

Av Amanda - 28 juni 2010 18:30


VI FICK TAG I INTERNET!! en stor applåd eller nått till det.    höhöh vi sitter och dunkar musik och chattar lite på msn annars, vi har badat i poolen innan (:   finns inte mkt mer att säga förutom att imorgon så åker jag och Linnea in en sväng...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards